woensdag 21 maart 2012

Lente!

Op zo'n mooie dag is het bijna jammer om binnen te gaan zitten om te bloggen, maar ik doe het toch! Want  ik merk dat bloggen wel verslavend werkt en daarnaast is woensdag een dag dat ik niet werk (niet buitshuis) en dus iets meer tijd heb om iets te plaatsen.
Vlak voor kerst kwam de nieuwe bank, antraciet, en daar stonden de bruine kussens niet zo mooi op (de vorige bank was zandkleurig, toen was bruin prima). Na het stucen van de kamer moest er dan ook echt iets gebeuren met de kussens. Een gezellig stofje gevonden op de markt maar wel een heftig 'meiden'-stofje voor de meneer van het hout. Daar moest ik even over nadenken maar dat is opgelost. De ene kant van de kussens is het 'heftige' stofje
De andere kant aqua-blauw, een effen ribje of een ruitje. Als de meneer van het hout dan wat meer rust wil, leggen we die kant van de kussens voor.
De kleine dames hebben voorkeur voor een kant, dat dat niet de blauwe kant is, lijkt me duidelijk...

Groet,
Christel

Geen opmerkingen: