zaterdag 27 oktober 2012

Swap met Nicole

Voor het eerst sinds ik blog durfde ik een swap aan, met Nicole. Kijk eens op haar blog; leuk! Ze wilde wel een haaknaaldenrol, mocht ik kiezen wat ik wilde. Een haaknaaldenrol... dat zou ik technisch gezien wel moeten kunnen.... MAAR...ik kan niet haken, heb geen haaknaalden en dus geen concreet idee! Gelukkig plaatste zij een foto van haar nieuwe, gekleurde haaknaalden op haar blog en was ze zo lief de maten te mailen.
Ik koos een slinger van gehaakte bloemen, juist omdat ik dus niet kan haken, in winterse tinten.
Vandaag mocht ik het pakketje open maken. Ze had me op haar blog al lekker gemaakt dat er wat er extra's bijzat...
Een prachtige bloemenslinger, een handgemaakte kerstsok en daarin dan weer kleihangers met kerststempels!


Omdat ik zo'n haast had om de haaknaaldenrol te versturen, ben ik vergeten een foto te maken. Gelukkig heeft Nicole die op haar blog gezet dus nogmaals; kijk daar ook eens!

groetjes
Christel

 
 

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat ontzettend leuk! Sabine

Kris zei

Swappen is zo leuk! Ik zou ook even kijken bij Nicole!