dinsdag 16 juli 2013

Wiep

Eindelijk, daar is ze dan! Vrijdagmiddag werd Wiep geboren, dochter van lieve vrienden van ons en klein zusje van 2 stoere mannen.
De mama van Wiep had al eerder aangegeven wat voor slinger ze wilde, een nieuw model voor mij dus het was even afwachten of ik daar tijd genoeg voor had, zo tussen geboorte en bezoek. Vrijdag is geen werkdag, de dametjes waren logeren dus ik had tijd en, ook niet geheel onbelangrijk, het lukte! De W is geen aanrader om te herhalen, maar vooruit.

 
Daarnaast vulden we vaasjes met roze bloemen en kreeg Wiep een rieten poppenmandje.

 
Moeder en docher maken het goed (vader en zonen ook trouwens). De meisjes waren onder de indruk van haar mini-maatje en durfden haar (nog) niet vast te houden. Gelukkig zien we elkaar straks een week op de camping, dan gaat dat wel over.
 
groet,
Christel

1 opmerking:

Rianne zei

Ik zeg goed gelukt!!! :)

Ik ben wel heel nieuwsgierig naar mijn pakketje maar die blijft dicht tot de kleine er is... Hij gaat mee naar het ziekenhuis!