dinsdag 20 oktober 2015

High tea

 
 
In mei werd ik 40, rond hemelvaart en dat is geen super handig moment om iets te willen vieren aangezien we dan van kampeerweekendjes aan elkaar hangen en zo de zomervakantie in rollen. Wel bedacht ik toen al wat het moest gaan worden, niets groots en meeslepends want daar ben ik niet zo van.
Dus plande ik een high tea bij mij thuis en kon ik al maanden lang in kringloopwinkels snuffelen naar kopjes en theepotten, op Pinterest naar inspiratie en recepten en in mijn kasten naar bruikbare spullen.
En toen was het opeens zo ver, een zaterdag in de keuken met de dametjes om van alles te maken en op zondag 7 lieve vriendinnen aan een tafel (en helaas 1 zieke afwezige). Bijzonder want mijn vriendinnen kennen elkaar niet of niet echt goed, ik spreek meestal 1 op 1 af. Beetje spannend dus ook of het wel zou klikken daardoor. Dat wilde prima lukken, ze kletsten en aten wat af en brachten ook nog eens prachtige kado's en prachtige woorden voor mij mee.
 
 
Bijzonder om ze zo aan tafel te hebben, mooi om zo de overeenkomsten en verschillen te zien en te weten wat ik met ieder van hen deel. Het was heel bijzonder!
 
Warme groet,
Christel

4 opmerkingen:

Mirjam zei

Grappig, ik werd vorig jaar rond Hemelvaart 40! :) Wat een leuk idee om je vriendinnen zo bij elkaar te laten komen. Ik heb ook allemaal 'losse' vriendinnen en dat vind ik best lastig. Ik heb dan toch het idee dat ik de hele tijd de boel aan elkaar moet praten. Dus spreek ik weer apart af. :) Wat een leuk idee ook, om theekopjes bij de kringloop te halen. Nog van harte!

Nappi Poppenkleertjes zei

Wat een prachtig gedekte tafel met heerlijkheden. Alleen al daarom moest het wel een feest worden! Wat leuk dat alles zo goed met elkaar klikte. Dat zijn de echte "koestermomenten"!
Groetjes, Jannie

Susan Sondeyker zei

Oh wat bijzonder al die verschillende vriendinnen samen aan een tafel ipv een of een. Ze delen toch allemaal hetzelfde en dat ben jij! Dus komt vanzelf goed ;). Zag er prachtig uit en wie weet heb je voor jezelf privé ook nog hele gezellige foto's met z'n allen. Dikke knuffels!

lien zei

Heerlijk he high-tea-en! Nog van harte gefeliciteerd met je 40e verjaardag!!