maandag 21 december 2015

Deze maandag kijk ik

Deze maandag kijk ik


Ik haalde al eerder een boek van Villa Appelzee en deze eigenlijk vooral om nog een boek van hen te proberen. Mijn conclusie blijft hetzelfde merk ik. Een grappig boek maar weinig vernieuwend voor mij, veel zaken die ik op allerlei andere momenten al voorbij heb zien komen.

Deze week namen we ook een boek mee voor de meneer van het hout;



Om een beeld te krijgen hoe dat dan gaat om naar de bibliotheek te gaan met de dames;


De grote dame leest dan ook rustig afgelopen zondag 2 boeken uit. Daar kan ik vanalles van vinden maar ik voel vooral herkenning. Ik deed dat ook als kind, niets heerlijkers als een flinke stapel van de bieb en dan keuze hebben.
De kleine dame kiest heel fanatiek en vol overtuiging maar heeft niet altijd zin en concentratie om een boek te lezen, ze pakt ook graag een Donald Duckje.


Fijne avond!
Christel

1 opmerking:

Mirjam zei

O, heerlijk, dat lezen! En ja, heel herkenbaar. Zoveel boeken, zo weinig tijd.... ;)