maandag 4 januari 2016

Ondertussen op Instagram

Alle goeds voor jou en iedereen die je lief is!

Ik was vastbesloten om niet op Instagram te gaan, net zoals ik dat lang ook was over Pinterest. Want ik voelde de mogelijkheid tot verslaving omdat het op mijn smartfone zit, korte momenten zijn enz. Met Pinterest ging ik al voor de bijl tijdens mijn hernia, het heeft me door menig loos moment heen geholpen.
Instagram... tja er staat 'was' als tweede woord dus dan weet je het wel...








Vanuit een platform voor startende ondernemers deed ik een cursus Social Media en je bedrijf. Een van de huiswerkopdrachten was om je aan te melden op een social media kanaal wat je nog niet gebruikt om dat te gaan uitproberen. Daar ging mijn rem om het niet te gaan doen. De andere opties waren nl. Pinterest (doe ik al), Linkedin (heb ik al), Facebook (allang) of Twitter. Dat wil ik echt niet (zeg ik nu), teveel meningen en te weinig feel good.
Voor Instagram had ik wel een nieuwe telefoon nodig, mijn oude maakte hele lelijke foto's. Nee flauw, mijn telefoon moest al vervangen maar met mijn nieuwe is Instagram wel een stuk leuker.




Wie zou ik volgens jou moeten volgen op Instagram?

groet,
Christel

1 opmerking:

Nappi Poppenkleertjes zei

Haha, zo denk ik er (nu) ook over: niet nog meer social media.
Maar zeg nooit nooit. Wel fijn dat je een excuus had. Wie je zou moeten volgen? Geen idee, ik heb geen Instagram, hihihi
Groeten, Jannie