vrijdag 20 april 2012

de grote dame

De grote dame is gisterochtend  vol spanning op kamp vertrokken voor een nachtje. De meneer van het hout ging gelukkig ook mee, in een malle outfit.
Zoals beloofd zou ik wat doen op haar kamer. Want groep 3 betekend bij ons in huis dat er opeens boven geknutseld moet worden, geschreven, geplakt enz. Dat ging tot nu toe aan een laag tafeltje op een rieten stoeltje waardoor ze met haar knieƫn klem zat enzo.
Ze gaf zelf de voorzet door eindelijk eens iets te willen kopen van haar eigen geld, nl. een plakbandautomaat, dat was de ultieme droom.. Het gekleurde tape ligt er nu bij, van de Action.
Maar goed, die kleine tafel moest er maar uit vond ik en gelukkig lag er bij oma op zolder nog wel een tafel die we voorlopig kunnen uitproberen.
De grote dame en de meneer van het hout zijn allebei van de landkaarten, atlassen enz. en bij andere opa en oma was al lang geleden de globe van vroeger (met lampje erin) van zolder gekomen dus die kan er mooi bij!
Verder nam ik het ronde doosje als uitgangspunt, werd een leeg blik een pennenblik met stippen en lintjes en een lege waspoederdoos een verzamelplek voor haar stickers en papiertjes.
Tot slot nog glimmende vlindertjes boven haar playmobile..
En nu maar hopen dat ze het leuk vindt..

Fijn weekend!
Christel


2 opmerkingen:

Nicole zei

Ik vind het al heel leuk, laat staan een kleine meid.
Wat een idee om een wasmiddeldoos te bekleden... simpel met een groots effect, daar hou ik van!
Groetjes!

Rianne zei

Ik vind het helemaal leuk! Ben benieuwd wat madame er zelf van vindt.. :)