zaterdag 30 juni 2012

Dromen

't is niet dat er niets te bloggen was, zeker niet. Maar het kwam er gewoon even niet van, er waren andere zaken die tijd vroegen. Leuke zaken, dat dan weer wel!
Zo was ik gisteren met de grote dame in de Efteling. Dat park past goed voor in mijn fantasie maar die prijs en die reistijd... Dus een kortingsactie gescoord en donderdag uit school meteen vertrokken om heel dichtbij een nachtje te kamperen. Flinke file's heen (en helaas terug ook) dus ik blij dat we in 2 dagen gingen! Het was een suprise voor de grote dame en ze heeft er intens van genoten, dat had ik ook wel verwacht natuurlijk. Ze herkenden stukken van tv en ging helemaal mee in de fantasie van Droomvlucht, enz. enz.
Kortom, het was zeer de moeite waard, ze straalt er nog van!

Groet,
Christel

1 opmerking:

Nicole zei

Ik ben dol op de Efteling! Wij wonen er ook megaver vandaan maar het is toch mijn favoriete park. Wij zijn er zelfs met de kids op "huwelijksreis" geweest hihi. We sliepen in een torenkamer van het Eftelinghotel, heel bijzonder! Leuke fotocollage.