zaterdag 2 juni 2012

Vilt enzo

Donderdag is er de jaarlijkse teamdag op het werk en naast een educatief deel is er ook altijd iets gezelligs. Dit gezellige deel mag niet te veel (en het liefst helemaal niets) kosten. Dit jaar bedacht de organisatie dat collega's elkaar een workshop kunnen geven over iets. Ik liet dit graag aan me voorbij gaan (lees; te spannend) maar heb me toch over laten halen met wat steun aan de zijlijn. Dit weekend gebruikt om alles op een rijtje te leggen, op te hangen enz.


Als ik dit dan zie, dan kan ik me niet voorstellen dat het niet zou lukken. Van al die kleuren krijg je toch sowieso al zin om wat te gaan maken...
Fijn weekend!
Christel


3 opmerkingen:

Unknown zei

Succes, gaat ongetwijfelt lukken maar ik zou dat zelf ook niet meteen durven! Brr!

Rianne zei

Hartstikke leuk Christel!
Gaat vast helemaal goed komen :)

nance zei

Ziet er goed uit!! dat komt helemaal goed joh!!!