zondag 3 juni 2012

Weekend

Bij het maken van de horren voor de niet meer zo heel nieuwe ramen bleven er allerlei latjes over. Te dun om te gebruiken maar zeker te dik om weg te gooien. Dus ging de meneer van het hout aan de slag in de schuur:
Mooi op de nieuwe planken èn een plekje om de mooie vogelpapiertjes in te zetten in afwachting van bestelde foto's.
Uit diezelfde schuur kwam nog een boomstronkje, mooi voor de paddestoelenlamp op de kamer van de kleine dame. (Die lamp wilde ik al voor haar geboorte maar vond ik ook echt te duur. Vorig jaar zomer liep ik -letterlijk en figuurlijk- tegenaan; in het winkeltje van het ziekenhuis op onze vakantiebestemming in de uitverkoop...! Niet 'n handig moment maar zonder twijfelen meegenomen!)
Wat zal het weekend nog meer brengen?

groet,
Christel

ps. Ken je dat, helemaal weg zijn van iets maar het toch te duur vinden? Wat doe jij dat?

3 opmerkingen:

Unknown zei

Wat bijzonder dat je er dan zo tegen aanloopt! En ja ik herken dat, ik vind alles wat ik 'voor de mooi' zou willen hebben eigenlijk te duur haha. En ik koop het dan niet of vraag het voor mijn verjaardag. Ik geniet op de één of andere manier ook echt meer van mijn tweedehands vondsten!

Nicole zei

Jee wat handig toch; zo'n man! Ja ik ken dat wel; iets prachtig vinden maar... veel te duur! Ik koop het dan niet hoor, dan maar iets minder mooi en toch ook leuk. Ik vind dat je tevreden moet zijn met wat je hebt. Dromen moeten er ook zijn.

Busje vol bijou zei

Hey leuk dat je mee doet(stuur je me je adres)en ja ik ken het en denk dan als het zo moet zijn komt het op een of andere manier wel bij me.X Marielle