woensdag 18 juli 2012

Bijna...

Ook hier is het dan toch eindelijk bijna (school)vakantie en dus tijd voor juffenkadootjes. De kleine dame had vanmorgen de laatste ochtend peuterspeelzaal voor de vakantie en bracht iets mee voor de juffen
Ik genoot van de laatste ochtend voor mezelf en ben aangestoken door het opruimvirus wat ik op diverse blogs voorbij zie komen. Al die bakjes met losse rommeltjes, hoeveel pennen, potloden, gummen moet een mens hebben (VEEL vinden de dames hier).
En ik pimpte nog even wat haarknipjes want die zijn er nooit genoeg, reeg de overige kralen van de paperbeads workshop tot en geheel en maakte nog wat ringen (deels bestelling en evt. draag ik de rest lekker zelf!)


Op naar het mooie weer!

Groet,
Christel

ps. Berichtje 80 al, wat gaat het hard.. ik denk na over een volgende give away!

1 opmerking:

Nicole zei

Het valt me op dat de juffen dit jaar wel erg veel kadootjes krijgen. Is dat normaal aan het worden ofzo? Het is natuurlijk wel heel erg leuk en ik heb het ook gedaan (setje zelfbestempelde labels en een zeepkettinkje) want ja, iets weggeven blijft leuk!
De armbanden zijn leuk zeg!