vrijdag 6 juli 2012

frustratie

Er komt zoveel leuks voorbij op blogs en dit keer dacht ik nog 'sla het nou op want ik weet dat ik het niet onthoud al denk ik van wel'. Alleen... waar heb ik het dan opgeslagen... alle blogs die ik volg of de feeds van binnenkrijg bekeken en nog niet gevonden... Het frustreert me behoorlijk!!
Dus een oproep, iemand van jullie moet het toch ook gezien hebben;
een kadootje voor de juffen aan het eind van het schooljaar, een soort kadotasje van tafelzeil/geplastificeert tafelkleed, er stond een soort instructie bij

Wie helpt me van de frustratie af? Ik wacht met spanning...

2 opmerkingen:

Mariska zei

Kijk eens op de site van mrsbusy.blogspot...zij heeft heel veel linkjes wat je met tafelzeil kunt maken. Ik denk dat je even moet kijken onder
http://prudentbaby.com/2011/02/baby-kid/oilcloth-lined-lunch-tote-tutorial-2/ dit linkje.....succes!!

Unknown zei

Oh wat jammer, ik kan je helaas ook niet helpen maar ik zou zeggen, ook maar op Pinterest! Mooi die roosjes!