donderdag 8 november 2012

Spinazietaart

Het lijkt weer eens alsof er hier creatief gezien niets gebeurd... dat is slechts schijn. Het zijn dingen 'die het bloglicht niet kunnen verdragen', oftewel voor een feestdag in december, een feestje wat er aan komt enz. Sommige van die mensen lezen hier mee dus heb ik mezelf blogzwijgplicht hierover gegeven.
In de tussentijd maakte ik de spinazieplaattaart uit Robin Magazine
 De blauwe kaas liet ik achterwege in de hoop dat de dametjes zich er dan aan wilden wagen. Ze zijn dol op spinazie, maar dan wel uit een pakje en geen verse (en ik nam toch verse)

Ik vond het erg lekker en heb er vandaag bij de lunch nog heerlijk van gegeten. Voor de dametjes probeer ik het dan toch nog een keer met diepvriesspinazie (en doe ik op de helft lekker toch blauwe kaas).
 
Groetjes
Christel

1 opmerking:

noofs zei

Het leek me ook al zo'n lekker recept. Ik ga dat ook zeker eens proberen. Het ziet er zo lekker uit. :-)))