zaterdag 15 december 2012

kerstpakket

Voordat je begint met lezen; ben je een collega van mij en is jouw pakket nog dicht? Stop dan meteen met lezen!!

Krijg jij een kerstpakket van je baas? Ik heb er altijd een dubbel gevoel over, kerstpakketten. De laatste jaren mocht ik kiezen voor een donatie aan een goed doel, dat deed ik dan ook en als ik hoorde wat er in de pakketten zat had ik nooit het gevoel dat ik iets gemist had. Vorig jaar kwam er een bon, een twinkel ofzo, die ik aan een goed doel kon overmaken, ook prima. Dit jaar kwam er geen vraag over een goed doel en ging ik er dus vanuit dat het opnieuw een bon was. Totdat er donderdag een groot pallet op kantoor stond.. geen bon, geen keuze want teveel gedoe voor de organisatie. Daar baalde ik wel even flink van!
De kleine en de grote dame vonden het echter geweldig, een doos vol met kadootjes terwijl mama zegt dat de kerstman niet komt!
De inhoud was best aardig, het leukste item was dit;
 
 
met als inhoud
Een muts, sjaal, wortel, pijp en 2 knopen als ogen. Nu gaan wij ergens deze winter naar de sneeuw op vakantie dus dit werd met gejuich ontvangen! Er volgen vast nog eens foto's van dit pakket 'in actie'.
Ik was zelf vooral gecharmeerd van de doosjes waar alle verschillende kadootjes inzaten;
Allemaal van dit soort printjes in rood en groen.. via FB mijn collega's opgeroepen de doosjes aan mij te doneren als ze ze weggooien. Zeer bruikbaar voor de plannen voor december 2013!
 
Fijn weekend,
Christel
 

3 opmerkingen:

Unknown zei

Wat leuk dat sneeuwman pakket ligt hier ook in de kast!

Nicole zei

Jij krijgt in ieder geval nog een kerstpakket. Bij mij op het werk zijn ze daar 4 jaar geleden mee gestopt ivm bezuinigingen. Ik vond het altijd best wel leuk.

Rianne zei

Hier is inmiddels de doos ook open hoor ;)
maar goed; hier geen kinders (alhoewel de kleine van mijn neef (2jr) die hier vandaag vond het scheetkussen ERG grappig vond) dus ik ben er nog niet uit wat ik er mee moet...

Behalve dan die doosjes sparen natuurlijk...
Ik heb het vrijdag in de kantine ook maar een keer genoemd.. :)