vrijdag 7 december 2012

Kerst

Sinterklaas het land uit en de sneeuw erin..dat maakt het gevoel voor kerstsfeer een stuk dichterbij. Vanmorgen op zolder de dozen van achter het schot vandaan getrokken, wat zijn het toch veel dozen.. dus ook dit jaar neem ik me voor om niets nieuws te kopen. Ooit werkte ik naast mijn studie in een tuincentrum en zat ik wekenlang letterlijk en figuurlijk tussen de kerstspullen. Daar is het begonnen, de voorliefde voor sterren. Maar nee, ik koop dus niets dit jaar, wat er in huis is is al teveel voor 1 kerst.

Onderstaande dingen maakten we al eerder en zijn te koop;
de kerstmannenletters kosten 2,75 per stuk, de kaars 3,25.

Fijn weekend!
Christel

2 opmerkingen:

Nicole zei

Wel leuk om een heel alfabet te maken maar ook hier veel te veel kerstspul dus alles gaat mee naar beneden en de helft weer naar boven want ik vind ook niet alles meer leuk, vrees ik!

Kris zei

haha, helemaal herkenbaar.. eens kijken of het mij gaat lukken. Ik heb alleen nog een bon van de intratuin, dat hoort toch niet bij kopen?