zaterdag 1 december 2012

Pay it Forward

Deze week kreeg ik post van haar, een Pay it Forward envelop
Pay it Forward betekend dat we elkaar lieve dingen sturen, ik heb het gehad en ga in de komende weken ( in het nieuwe jaar) iets sturen naar 5 anderen mensen.
Dus vind jij het leuk om voor eind februari iets kleins en creatiefs van mij te krijgen en geef jij dat dan weer door aan 5 anderen?
Laat dan gerust een berichtje achter en mail je adresgegevens naar houtendraad at yahoo punt nl
 
Fijne dag!
Christel
 
ps. Ik weet dat een deel van mijn volgers zelf geen blog heeft, reageer gerust, je kunt dit ook prima doorgeven als je geen blog hebt.

3 opmerkingen:

Nicole zei

Hoi Christel.
Leuke dingen heb je van Mariƫlle gekregen! Momenteel heb ik een eigen PIF dus ik sla even over.
Succes!

Busje vol bijou zei

Graag gedaan geef het door!X

Kris zei

leuk! ik doe ook graag mee! ik "moet" mijn eigen pay it forward nog opsturen :)