vrijdag 19 september 2014

Gewonnen bij Dotties Design!

Ik deed mee met een FBactie van Dotties Design. Meest al laat ik dit soort acties links liggen maar hier hebben ze zulke leuke producten! En daarbij was de prijs hertjes of uiltjes, allebei super lief. Ik schreef op dat ik mee wilde dingen naar de hertjes omdat de dames hier helemaal fan zijn van herten sinds we afgelopen vakantie zeker een kwartier vanuit de auto naar 2 spelende herten in een weiland hebben gekeken.

En.... daarmee won ik het hertjes-pakketje!

 

Twee x twee kaarten, gelukkig nu hoefden de dametjes niet te kiezen.


 



Prachtige stickers, ook weer genoeg om te delen. Er zit ook een leuke hanger met roze harten bij, daar wordt nog om gestreden...


 En verpakt in een super mooi zakje van Studio Ditte (ken je dat behang met die knopen? Dat staat op mijn verlanglijst voor als ik nog eens heeeeeel veel geld win).

Kortom, een top prijs. Het was (op mijn verzoek) geadresseerd aan de dames en ze wisten van niets dus de verrassing was reuze.
Dank je wel!

Fijn weekend,
Christel

1 opmerking:

kreamade zei

dit is nog eens leuk om te winnen! gr. Hennie