maandag 22 september 2014

Pimpen

Een tijd geleden (toen ik nog zelf auto reed en geen rugpijn had) kocht ik een jurk (die draag ik nl. erg graag) bij een leuke kringloopzaak, lekker knalgroen.

 
Maar groen is toch ook wel weer heel groen en een beetje saai, dus van alles bekeken en uiteindelijk gekozen voor flock-bloemen. Nog steeds groen maar een stuk minder saai en de jurk zit heerlijk!
 

Helaas blijkt plat liggen en een rok of jurk niet zo heel lekker samen te gaan dus de jurk hangt in de kast. Maar goed, dit gaat over en de jurk vergaat niet dus ik ga 'm vanzelf dragen.

groet,
Christel

3 opmerkingen:

confetti lab zei

Dat ziet er gaaf uit!
Beterschap met je rug zeg... hopelijk mag je snel weer wat meer bewegen zodat je deze geweldige jurk aan kan.
Groetjes,
Liza

kreamade zei

Super leuke jurk! Ik hoop dat je de jurk snel kan gaan dragen. gr. Hennie

Susan Sondeyker zei

Oh wat een extra leuke jurk heb je ervan gemaakt. Zilch is zowiezo al zo'n heerlijk merk. Heel veel beterschap met je rug! En volgend jaar kun je er in de lente heerlijk van gaan genieten. Warme groetjes van Susan