woensdag 4 maart 2015

Doorgeefboek

Ik reageerde op een oproep van haar op een boek wat zij wilde doorgeven. Een boek over 'organizing', een hot item in mijn leven op dit moment maar daar kom ik binnenkort nog op terug, dat moet nog even sudderen.
Groot was mijn geluk dat ik het boek van haar toegestuurd kreeg. Met een lief briefje en een leuke boekenlegger.

 
Nu ben ik nog in het boek bezig en heb ik het nog even nodig maar het is echt een doorgeefboek.  Dus denk jij nu al 'ik wil dat boek ook wel lezen en weer doorgeven', laat dan gerust een berichtje achter!
 
Warme groet,
Christel


7 opmerkingen:

Mariska zei

Zou het heel graag lezen...kijken of er dan eindelijk wat rust komt in mijn gehaaste hoofd met allemaal klusjes...en het huis er netjes bij ligt. Trouwens wat een leuk idee zo'n doorgeef!

Margriet Post zei

Bij de Verdubbeldame deden we dat ook al eens, een doorgeefboek.

Ik zou het boek wel eens willen lezen. De reviews zijn positief en rust en ruimte in huis en in je hoofd, klinkt goed.

MeMaree zei

Een leuk idee! Maar aangezien ik bij a in het kraambed lig, laat ik het maar even aan me voorbij gaan.. ;-)

MeMaree zei

Een leuk idee! Maar aangezien ik bij a in het kraambed lig, laat ik het maar even aan me voorbij gaan.. ;-)

lien zei

Hallo Christel! Heb je al contact gehad met Zomerkind? Anders stuur me even ene mailtje, dan geef ik je haar gegevens door. Veel plezier!!

Tartelette Maison zei

Fijn! In mijn huis is er ondertussen al een hoop gereorganiseerd hoor. Ik hoop dat er veel mensen plezier aan zullen beleven. :-)

Zomerkind zei

Het lijkt me heel leuk om het boek ook te lezen. Kan wel wat orde gebruiken :-)