zaterdag 13 juni 2015

Tussendoortje

Er gebeurd een hoop en het is vrijwel helemaal onzichtbaar ;-)
Deze week maakte ik moodboards voor/over mijn bedrijf als professional organizer om mijn bedrijf en mezelf goed te kunnen neerzetten bij de vormgever/websitebouwer die ik later deze week bezocht. Wat een leuk gesprek met goede tips en een lijst van dingen waar ik nog over na mag denken.
Ik bezocht ook een avond van de ondernemersacademie voor startende en net gestarte ondernemers. Spannend want dat was de eerste keer dat ik in gesprekken ook echt ondernemer 'moest' zijn. Ik was echt heel nerveus en dat heb ik eigenlijk niet zo heel snel. Maar wat een kick gaf het om met mensen van gedachten te wisselen, iemand te mogen mailen als de website af is als potentiele klant, iemand die me in contact kan brengen met een interessante partij enz.

Tussendoor maakte ik voor een kleine maar stoere man een tasje zodat hij bij een rommelmarkt of kermis zelf zijn geld bij zich kan houden;

 
Fijne dag!
Christel

3 opmerkingen:

lien zei

Spannend al die uitdagingen. Wist niet dat je personal organizer was, ik ben er alles behalve eentje :-)

Susan van der Zwaag - Sondeyker zei

Volop bezig dus, mooi. En wat een leuk tasje maakte je. Bij mij komt er maar niets uit mijn handen, buiten werktijd. Och ja ik doe het dan maar lekker rustig aan. Knuff!

Nappi Poppenkleertjes zei

Wel leuk druk, denk ik! Vooral nu het steeds meer vorm begint te krijgen. Succes!
Groetjes, Jannie