zaterdag 6 juni 2015

Uitgebreide Thee

Noem het een inspiratiereisje, verwennerij, een kadootje maar vooral lekker! Ik ging met mijn moeder een uitgebreide thee 'nuttigen' bij 'de hof van Ruerle'.


Een prachtige tuin met her en der zitjes en 2 heren die de thee met van alles daarbij uitstekend verzorgden.
Het was zonnig met best veel wind maar daar merkten we in de heerlijke tuin niets van. Dom is dat ik wel foto's van de thee heb gemaakt maar de tuin vergeten ben.





Warme groet,
Christel

ps. In het OPENLUCHTMUSEUM kwam ik deze theepot tegen, die had er zo bij gekund

4 opmerkingen:

lien zei

Wat grappig, heb net ook een post geplaatst over een theetuin! Ohhh maar jullie hadden scones, wat lekker!

Nappi Poppenkleertjes zei

Heerlijk! Mag best wel eens, zo in de watten gelegd worden. ..en dan nog samen met je moeder. Das genieten.
Groetjes Jannie

Vera de Gries zei

Wat grappig, ik las net het blogberichtje van Lien al! Ook over thee! Het ziet er heel lekker en gezellig uit!

Fijn weekend!

Susan van der Zwaag - Sondeyker zei

Hihihi leuk dat je in ieder geval heel veeel oog voor de thee had, maar je zult ook vast genoten hebben van de heerlijke tuin. Gezellig zo'n uitje samen met mams.