woensdag 23 september 2015

Deze woensdag lees ik

Deze woensdag lees ik alles over bijen.  Alles over bijen? Jawel! De kleine dame mag/moet een spreekbeurt doen in de klas en is van het type dat er dan vol induikt en meteen aan de slag wil. Dus waren we vanmiddag in de bibliotheek en moest die informatie meteen worden verwerkt. En tja, ik ben dan zo'n moeder die het handig vind om even mee te lezen. Daar ben ik met de grote dame trouwens mee gestopt, haar tempo met lezen ligt zelfs voor mij te hoog.
Dus bijen, leefwijze van bijen enz. Handig ook dat opa imker is, die heeft ze al gebeld voor spullen om mee te nemen.

Deze woensdag keek ik in

 
In het kader van recyclen en hergebruik een grappig boek. Niet direct iets erin wat ik zou gebruiken maar leuk om te zien hoe echt ieder onderdeel van een spijkerbroek hergebruikt kan worden.
Leuk ook (waarschijnlijk viel mijn oog er daarom op) omdat ik dit weekend stil bleef staan bij een tafel gedekt in spijkerbroekblauw-tinten. Ik denk dat het in de Bijenkorf was. Prachtig gedekt met verschillende kleurstellingen en materialen.
 


Groet,
Christel

2 opmerkingen:

Susan van der Zwaag - Sondeyker zei

Oh wat een leuk boek lijkt me dat over naaiprojecten met spijkerbroeken! Ik heb al een heleboel inspiratie opgedaan op pinterest, maar zo'n boek lijkt me zekers leuk om in te kijken want het is en blijft het een van mijn favoriete stoffen met zijn stoere uiterlijk.
Succes met de spreekbeurt over bijen, maar zo te lezen gaat dat helemaal goedkomen met zo'n samenwerking in de familie. Dikke knuffels!

Nappi Poppenkleertjes zei

Spijkergoed op tafel? Dat had ik zelf nooit bedacht. Maar het ziet er echt leuk uit.
Hoop dat de spreekbeurt van je dochter goed gaat! Vast wel, met zo'n voorbereiding.
Groetjes, Jannie