woensdag 2 september 2015

Deze woensdag lees ik...

Ik lees, lees veel en van alles.
Deze woensdag lees ik

Het blogboek

Er is al meer over geschreven in blogland weet ik. Een leuk boek om door te bladeren met inderdaad een berg aan tips en inspiratie. Tips zijn fijn en voor inspiratie sta ik altijd open. Ik vond het vooral bruikbare tips, dingen die ik misschien best zelf had kunnen bedenken maar dat heb ik niet gedaan. Dus het blogboekje is weer in mijn tast terecht gekomen en het fototoestel wordt actiever gebruikt.

 
Eén bladzijde uit het boek, de rest mag je zelf lezen als het je aanspreekt. Deze omdat handgeschreven natuurlijk hot is maar vooral omdat ik de tekst zo pakkend vind, iets wat ik vooral goed moet (mag) onthouden. Ik heb het boek trouwens geleend bij de bibliotheek, zoals de meeste van de boeken die ik lees.
 
Daarnaast kijk ik deze woensdag in dit boek;

Het is bij kijken gebleven. Prachtige foto's , heerlijke recepten, leuke verhalen tussendoor maar niet iets wat ik zomaar tussendoor even ga doen.
 
Op naar de volgende boeken!
Christel

Geen opmerkingen: