zaterdag 5 mei 2012

Allemaal rokjes

Zolang als ze er over blogt ben ik al benieuwd, maar gekocht had ik het nog niet... Het boek 'allemaal rokjes'  van madamezsazsa .
cover
Want ga ik dat doen, rokjes naaien, kan ik dat wel.. zou het niet stiekem toch wel moeilijk zijn? Medebloggers zijn erg enthousiast en lukt het me niet dan kan ik altijd oma vragen om hulp of er mee uitdagen ook weer te gaan naaien.. Ik heb het besteld!! Helaas is het weekend dus moet ik er nog tot maandag en waarschijnlijk zelfs dinsdag op wachten, dat is dan weer jammer!

groet,
Christel

2 opmerkingen:

Unknown zei

Ik heb een beetje hetzelfde, draag zelf zelden een rokje maar ik heb wel dochters natuurlijk, ik hoop dat ik het op moederdag krijgt want het schijnt erg gaaf te zijn!

lien zei

Hoi, wat leuk dat je op mijn blog was. Ik ga eens bij jou rondkijken, het ziet er heel gezellig uit! Dat boek heb ik al op meerdere blogs zien rondkomen, erg leuk lijkt me (ik kan alleen zelf niet zo goed naaien, haha)
Fijne zondag nog!
Groetjes Carolien