donderdag 3 mei 2012

auto's

Met 2 dames in huis verzin ik het niet zo snel om iets met auto's te maken. Maar ik heb me laten strikken om op het werk voor een groepje een vilt-workshop(je) te geven. Dat heb ik nog nooit gedaan en vind ik dan ook best spannend. Ik wil dus goed beslagen ten ijs komen want wat kun je maken in 40 minuten... en dan ook nog wat jongensvoorbeelden want de collega's hebben vast niet allemaal een voorkeur voor iets meisjesachtigs (of misschien ook wel maar dan heb ik toch iets jongsachtigs geprobeerd)
Nu nog een goed model van een 'lelijke' eend zoeken want die hoort er natuurlijk wel bij!

groet,
Christel

2 opmerkingen:

Rianne zei

Fantastisch die autootjes!!! :)

Busje vol bijou zei

Hoi erg leuk gemaakt!Zie veel (grote :))meisjes freubels en dan is dit wel erg leuk voor een jongens moeder hahahah.Enne ik ben je 11e volger!Je bent natuurlijk ook welkom bij mij(bij 40 een give-away).
Je blogt gezellig :)
X Marielle