dinsdag 19 februari 2013

Super vondst!

Ergens op een donkere avond rond kerst vond ik, in een kraampje  waarop heel groot 'houten speelgoed' stond en wij (de meneer van het hout en ik) natuurlijk even moesten kijken, dit;
 
voor maar €2,-. Dat kon ik natuurlijk niet laten liggen! De mininaaimachine werkt op batterijen, of nou ja, er moeten batterijen in, maar werken deed het niet.
Ik vroeg mijn schoonvader om raad, de meneer van het hout heeft zijn handigheid niet van een vreemde.
De schoonvader prutste en probeerde en nu werkt het! En maakte het een oorverdovend geluid voor zo'n klein machientje.. ook dat werd verholpen, maar nu?
Kent iemand dit? Weet jij hoe het werkt? Er kan een naald in die vastgezet wordt met een schroef. Alleen.. wat voor naald? Er zit geen spoel bij dus geen onderdraad? Alle tips, ideeën en adviezen zijn welkom! Mail ze gerust naar houtendraad@yahoo.nl
 
Ik ben benieuwd!
Christel


2 opmerkingen:

StudioZakka zei

Ah wauw, wat gaaf! Mijn zus had er vroeger ook zo eentje in het rood! Jammer genoeg kan ik je niet helpen, want ik heb geen idee hoe het machientje werkt. Maar gewoon al om het neer te zetten is fantastisch :)

Groetjes,
Rosalie

Maaks-Els zei

Oh wow zoiets zou ik ook wel willen! Kan je helaas niet verder helpen. Succes!