woensdag 18 juni 2014

KIKA vandaag

Vanmiddag was ik te gast op een KIKA-evenement, georganiseerd door creatieve moeders binnen een basisschool.
Van te voren vond ik het spannend; heb ik genoeg spullen bij me, vinden ze het wel leuk enz. Er waren ruim 60 kinderen waarvan ik er bijna 50 bij mij aan tafel kreeg dus blijkbaar vonden ze het leuk èn ik had genoeg spullen. Samen met de inzameling van een van de voortgezet onderwijsscholen was het bedrag bijna €1000,-, een mooi bedrag voor KIKA.
Dank je wel Prinsessenvlechtjes en Fiertjes winkeltje  voor het organiseren!

 
Ik wil nog even Rianne en Petra bedanken, Rianne doneerde een stapel papier die ze niet meer gebruikte en ik mocht haar stansen lenen. Petra stanste voor mij met haar supermachine auto's, vliegtuigen en sterren. DANK!!!
 
groet,
Christel
 

2 opmerkingen:

Tinie zei

Wow, dat was een goed georganiseerd evenement. Lieve groetjes Tinie

Kris zei

Hé weer even bij jou gegluurd! Maar leuk dat je hier was! Dat was bij ons op school! Tot voor kort werkte ik daar nog. Helaas kon ik niet komen kijken die woensdagmiddag.
Beterschap met je rug!