zondag 14 december 2014

Granny's

Tijdens deze eindeloze periode van liggen leerde ik haken. Hartjes, bloemetjes, vlaggetjes,  en granny squares. Een hele stapel granny squares... maar dan? Gelukkig kwam de haakgroep, al is het op dit moment vooral een thee-uurtje, niet minder gezellig. Tinie wilde me wel uitleggen hoe ze aan elkaar moeten en ook dat blijk ik te kunnen;


Nu vraag je je misschien af of dit er al genoeg zijn voor een deken. NEE! Ik was alleen bang dat ik het aan elkaar maken zó saai zou vinden dat die stapel granny's nooit meer van die stapel af kwam. Dus eerst kijken of ik er echt iets van ga maken en dan ga ik als deze stapel op is gewoon  weer een nieuwe stapel maken. Dit doen mijn vingers bijna vanzelf en kan dus ook terwijl ik tv kijk of in een loos momentje (heb ik die dan?)

Warme groet,
Christel

4 opmerkingen:

kreamade zei

Super leuk en stug doorhaken... gr. Hennie

Tartelette Maison zei

Mooie kleuren in elk geval. Succes!

Smieke zei

Ziet er vrolijk uit. En loze momentjes....? Gewoon zelf maken, die momentjes.

nancy zei

Lukt mij dus echt niet hahaha....toch iets creatiefs wat mij niet lukt