zondag 30 augustus 2015

Ondernemer!


 
De volgende en nu ook officiƫle stap is gezet, ik heb me ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. Een formaliteit had ik gehoord, binnen een kwartier buiten. Dat bleek in mijn situatie niet zo te zijn. Een hele rij vragen om nog een keer te beantwoorden en mijn bedrijf moest een code krijgen voor in het handelsregister. Dat was een zoektocht!! Professional Organizer past letterlijk en figuurlijk niet in de gestelde hokjes en vakjes waardoor ik uiteindelijk in het resthokje mag. Prima! De mevrouw van de KvK had zich die ochtend verslapen (echt waar!) en het was niet haar dag zeg maar. Vriendelijk en humorvol loodste ze me door de papierwinkel om een aantal keren te ontdekken dat ze toch echt dingen fout had ingevuld, afgedrukt enz. Dat kwartier werd een uur en een kwartier maar het is nu zo ver. Ik ben ondernemer!

 
De balies zijn saai maar de wachtruimte (bovenste foto) en het plafond door de gang zijn heel kleurrijk.
Zo gauw mijn website online is laat ik het jullie weten!
 
Om deze stap te vieren kocht ik dit t-shirt;

 
Een reminder voor mezelf omdat ik nu een aantal spannende stappen mag gaan zetten naar de buitenwereld toe.
 
Op de terugweg naar de auto kwam ik langs de Flying Tiger. Daar was ik 1 x eerder geweest in Haarlem, wat een super leuke winkel is dat toch. Ik kocht wat kleine dingen;





Heb je een aanrader voor me als ik weer bij de Flying Tiger in de buurt kom?

Groet,
Christel

2 opmerkingen:

Nappi Poppenkleertjes zei

Van harte gefeliciteerd, mevrouw de Ondernemer!
Een hele spannende tijd.
Helaas heb ik geen aanraders, de Flying Tiger is me onbekend :-))
Maar ik laat me graag door jou verrassen.
Groetjes, Jannie

MeMaree zei

Wat gaaf! Je eigen bedrijf!! Ik denk er vaak aan, maar denk dat het niet bij mij past. Heel veel succes en hou ons op de hoogte! Wellicht kunnen we nog reclame voor je maken...