dinsdag 24 februari 2015

Alweer spijkerbroeken

Ken je dat, van die periodes dat je steeds een variant met hetzelfde maakt? Zo maakte ik hier het nieuwe knipjesbord met de pijp van een spijkerbroek. Die spijkerbroek had natuurlijk nog meer onderdelen die de moeite waard zijn.
De grote dame heeft een halfhoog bed en daar hangt een gordijn onder, een prinsessengordijn. Heeft nog lang geduurd want daar is ze natuurlijk wel klaar mee als negenjarige. Dus er moest iets anders komen en geen roze, geen paars, nee blauw. Oké, prima. Duik in de stoffenkast; dit moest het worden, precies de kleur van haar bed en een deel van haar vloer. Dat had ze goed uitgezocht maar persoonlijk vond ik het wel wat saai...
Gelukkig lag er een stapel zakken van spijkerbroeken, bij één deel maakte ik er 1 aan de buitenkant

Bij het grote deel juist aan de binnenkant, daar is haar lees/relaxplek en opbergvakjes horen daar zeker bij. Geen denderende foto's want ik had het natuurlijk al opgehangen voordat ik de foto's maakte (zou ik dat nog eens leren?)



Fijne dag!
Christel

3 opmerkingen:

Unknown zei

Goed bedacht! Ik bewaar die oude broeken ook altijd, maar wacht al heel lang op een "idee".

Susan van der Zwaag - Sondeyker zei

Hihi ja dat herken ik ook wel. Oh ik was onlangs op pinterest en zag zulke gave jeansdekens met alleen maar broekzakken...maar daar moet je dan wel heel veeeeeel jeans voor hebben. Leuk verzonnen en handig gedaan van die mama. Dikke knuffels!

Kris zei

Mooi! Die jeans stof! :)