maandag 9 februari 2015

Rust?

Het lijkt wel rust hier op mijn blog, alsof er helemaal niets gebeurd enzo... Lijkt ja, dat staat er. Rust en ons huishouden lijkt niet zo passend. Stilzitten al helemaal niet. En toch is er even niet zo veel te bloggen.
Wat ik dan wel doe? Foto's inplakken, muurtjes verven (stukje bij beetje), steeds wat meer gaan werken, beginnen aan projectjes en die niet afmaken waardoor er niets te bloggen is en nieuwe gerechten koken. Dat koken van 'nieuwe' dingen is begonnen sinds ik meer thuis ben en wel weer wat kan. Koken kan in etappes en dan heb ik toch het idee dat ik iets zinnigs gedaan heb met mijn dag.
Die muurtjes verven is zo'n klus van 'je begint ergens aan...' De meneer van hout is bezig een houtkachel te plaatsen. Maar voordat die kachel voor de muur ging wilde ik toch echt die muur verven, en tja, dan moet die andere muur ook, en achter de kast en...
Terwijl ik dit schrijf schuift een ladder voorbij mijn raam op de eerste verdieping..
Het komt af maar er komt niet veel concreets uit mijn handen...

Tot binnenkort!
groet,
Christel

3 opmerkingen:

Susan van der Zwaag - Sondeyker zei

Oh die lieve Christel gun jezelf maar de rust om een blogpost te maken als het je uitkomt. Gun jezelf de rust want ook al ben je dan misschien goed op aan het knappen, je lichaam heeft toch ook nog steeds genoeg rust nodig (schrijf ik vanuit bed, hoopte al opgeknapt te zijn, maar dat blijkt toch nog niet zo te zijn...dus neem ik rust ;)). Dikke knuffels!

Tinie zei

Rust? Ik geloof er niets van. Jouw een beetje kennende ben je echt wel bezig. Ik snap het hoor! Met van alles en nog wat. Pas je op je rug, is het vandaag niet klaar dan maar morgen. Lieve groetjes Tinie

kreamade zei

fantastisch dat je weer meer kan doen. Gewoon lekker doorgaan! gr. Hennie