zaterdag 14 februari 2015

Valentijnsdag

Het is Valentijnsdag vandaag. Niet iets waar ik normaal gesproken aan mee doen, eigenlijk is het natuurlijk heel commercieel en kan ik de lieve mensen om mij heen het hele jaar door laten zien dat ik ze lief vind en waardeer.
Maar dit jaar had PostNL een leuke actie, voor een lippenstiftkus op de plaats van de postzegels mochten kaarten verzonden worden. Kijk... dan wordt het een stuk leuker en doe ik opeens wel iets met Valentijnsdag (of eigenlijk gewoon vooral met gratis post)

 
Heb jij iets leuks gehad vandaag?
Ik kreeg een lieve kaart van Susan en maakte (ongepland, vannacht bedacht) een ontbijt met hartjesboterhammen met rode jam voor de dametjes en de meneer van het hout
 
Warme groet,
Christel

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik kreeg een kaart die ik zomaar ook op de foto zie. En ik kreeg nog een kaart. Puur verwennerij!
Thnx

XG

lien zei

En ik kreeg de lammetjeskaart van jou vandaag, wat lief!! Wist niet eens dat je mijn adres had! En het was vandaag hier in het zuiden ook nog een heerlijke voorjaarsdag! Bedankt!

Unknown zei

Wat een leuke actie van TNT!
Leuk idee, van de boterhammetjes.

Susan van der Zwaag - Sondeyker zei

Yeahh ik kreeg ook een kaart van jou! Dankjewel lieverd :D. Ja voor mij was het ook het moment om de lieverds om me heen te verrassen. Een hele verzameling bloglieverds kregen van mij een kaartje en natuurlijk ook een verzameling real life lieverds. Normaal stuur ik met de valentijn een kaartje aan manlief, maar voor deze leuke actie gingen er wel bijna 60 op de post ;) hihihi. En dan merk je aan de reacties dat mensen toch wel echt verrast zijn een kaartje te krijgen en daar doe je het dan toch voor?! Dikke dankjewel knuffels!

Nappi Poppenkleertjes zei

Jaaaa.... ik kreeg iets heel leuks, van jou! De kaart met het gedicht, wat ik met een brede smile heb gelezen. Dank je wel!

Tartelette Maison zei

Manlief en ik doen er niet aan mee. Jammer genoeg geraakte ik vrijdag niet in Nederland anders had ik zeker ook een paar kaarten verstuurd.

MeMaree zei

Heerlijk hè, post? Helemaal als het gratis is ;-)

MeMaree zei

Heerlijk hè, post? Helemaal als het gratis is ;-)