woensdag 15 april 2015

Eenvoudig werkje

Bij haar zag ik deze uitleg die ik opsloeg onder favorieten. Nu is de favorietenlijst onder mijn naam op de laptop nogal lang dus opslaan zegt eigenlijk nog niets.
Totdat ik een naaiwerkje zocht waar ik niet zo veel bij na hoef te denken en deze door mijn hoofd schoot.
Een heerlijk duidelijke uitleg, foto's die ik snap en een werkje wat ik zonder teveel aandacht kan doen, mèt zichtbaar resultaat.
De eerste lichting was binnen 5 minuten verdwenen naar een oma en de dametjes.


Geen probleem, er liggen nog meer restjes!

Warme groet,
Christel

3 opmerkingen:

Nappi Poppenkleertjes zei

Zakdoekhoesjes......
Wat een leuk idee voor een (klein) cadeautje.
Groetjes, Jannie

kreamade zei

wat zijn ze leuk!!! gr. Hennie

lien zei

Leuk al die verschillende patroontjes! Ik maakte er ooit ook eentje (ben niet zo'n naaitalent, haha)