woensdag 8 april 2015

Moestuin

Dat ik houd van tuinieren was vast zo tussen de regels door al duidelijk. De meneer van het hout maakte hier een kasje voor me, met een leuk effect
De moestuinactie van een bepaalde supermarkt kon dan natuurlijk ook niet aan ons huis voorbij gaan. Eerlijk is eerlijk, ik kom eigenlijk nooit bij die winkel. Een vriendin van mij wel en een vriendin van mijn moeder ook. Zij hebben de dametjes dan ook heel blij gemaakt;

Het tuintje is vol, niet met allemaal verschillenden, we hebben er een paar niet maar die hebben we gewoon opgevuld met dubbele

 
De eerste potjes zijn al verpot en er is zelfs al wat sla verhuisd naar de kas (maar die kwam niet van deze actie en werd in een kweekbak gezaaid).
 
Nu maar hopen dat ze zelf kunnen oogsten over een tijdje, al heb ik al gehoord dat ze hopen dat de radijsjes en aubergine niet opkomen.. Smile...
 
Warme groet,
Christel

3 opmerkingen:

Nappi Poppenkleertjes zei

Haha, waarom zouden ze de radijsjes en aubergines nou niet willen..... :-)))))
Groetjes, Jannie

kreamade zei

Oei, hier overleven de mini plantjes niet... gr. Hennie

lien zei

Hier in mijn keuken is de hele vensterbank omgebouwd tot moestuin. Met de bak alleen komen we er niet, wamt sommige plantjes zitten alweer in een groter potje. Overal ligt aarde.... maar ik mopper niet! Ga straks gewoon extra genieten van de oogst, haha!