woensdag 22 april 2015

Met mijn hoofd vol in het Organizen

En opeens was er een woensdagmiddag waar de grote dame uitstekend speelde met 2 vriendinnen, de kleine dame ging spelen bij een vriendin en er niets medisch te regelen/vervoeren/organiseren was.
Zomaar opeens een middag ruimte om in het vervolg van mijn professional organizing opleiding te duiken. Geen cursusboeken deze keer maar brainstormen over logo, tekst, plan enz. En dan brainstormen buiten mijn hoofd, dus ook echt wat op papier zetten, concreet maken van vage gedachten


 
Ik weet wat ik niet wil, mooi vind, mooi omschreven enz. maar wat wel blijkt nog best een zoektocht. Waar ik natuurlijk wel uit ga komen, dat dan weer wel. Wat ik in ieder geval merk is dat ik er blij van word om er mee bezig te zijn en dat is toch echt het belangrijkste.
 
In de overtreffende trap van Organizing is dit boek:
 
 
Alles wordt hierin gesorteerd op vorm en kleur, ook de kerstboom, de mensen bij het zwembad en de parkeerplaats. Erg grappig om in te kijken!

Warme groet,
Christel

3 opmerkingen:

Nappi Poppenkleertjes zei

Zo e lezen heb je een fijne middag gehad....ik ben benieuwd wat eruit gaat komen. Want dat ga je ons toch nog wel laten zien, toch?!?!?
Groetjes, Jannie

Appelstien zei

Klinkt inspirerend, en dat boek, daar heb ik ook al eens door gebladerd, leuk hé! En wat leuk dat je professioneel organizer bent, wow! Ik nomineerde je trouwens voor een liebster-award, mocht je zin hebben in een vragenlijstje: http://appelstien.blogspot.be/2015/04/liebster-award.html

lien zei

Grappig he die frietjes zo gesorteerd, ik zag ze ooit in flow staan :-) succes met brainstormen, leuk om te doen!!