zondag 23 augustus 2015

Haken

Eerder liet ik al de wol zien die ik kocht, winterse kleuren inderdaad maar hé, zo'n snelle haker ben ik ook nog niet. Dus ging er een haakwerk mee naar Oostenrijk, om iets anders te doen dan alleen te lezen (al deed ik dat echt ook nog veel).
De meeste avonden haakte ik een stukje, op de terugreis met veel file haakte ik hele stukken. Thuis nog een stukje en toen opeens


Nu alleen nog even in leer om er een mooi randje om te maken. Heerlijk warm!

Groet,
Christel

ps. Het smaakte naar meer, geen probleem met de grote en de kleine dame in huis, ze hebben hun wol al uitgezocht.

2 opmerkingen:

Nappi Poppenkleertjes zei

Prachtig! En hele warme kleuren. Zo krijg je gewoon zin in de herfst.... :-))
Groetjes, Jannie

Susan van der Zwaag - Sondeyker zei

Wow wat zal juf Tinie trots op je zijn! Super hoor dat je die gemaakt uhm gehaakt hebt, want zolang haak je toch nog niet. Ik doe het je in ieder geval niet na ;). Knuff! Was gezellig om even bij je op bezoek te zijn geweest :).